کامیون ولوو

تاریخچه کامیون ولوو

تاریخچه کامیون ولوو

تاریخچه کامیون ولوو را به اختصار در این مقاله بررسی می کنیم.شرکت ولوو تراکس از سال 1928 اقدام به تولید خودروهای تجاری کرده است. حضور این شرکت برای تولید طیف وسیعی از خودروهای تجاری بسیار عالی است.این شرکت یکی از محبوب ترین شرکت های تولید کامیون های سنگین در جهان است. بیش از 95 درصد از کامیون هایی که این شرکت می سازد بالای  16 تن هستند. این شرکت خودروهای تجاری خود را در بیش از 130 کشور در سراسر جهان به فروش می رساند.نمایندگی های این شرکت بزرگ در این کشورها فعالیت دارند و خدمات پس از فروش،گارانتی و خدمات رسانی های فوق العاده دیگر را انجام می دهند.

آیا شرکت ولوو  واقعا کامیون خوبی تولید میکند؟

این کامیون به دلیل کیفیت خود مشهور هستند و با وجود اینکه یک برند بین المللی است، یکی از محبوب ترین مارک های کامیون در ایالات متحده آمریکا است. کامیون‌های ولوو در واقع  یک کامیون کامل از نظر پایداری، کیفیت،قدرت و قابل اعتماد برای هر کسی است که به دنبال سبکی و راحتی در هنگام سفر است.

رضایت مشتریان از کامیون های سنگین ولوو

میزان رضایت مشتریان از کامیون های سنگین ولوو در سراسر جهان به ویژه در آمریکا بسیار بالا است. کامیون داران  از این شرکت راضی هستند زیرا بیش از 2300 نمایندگی و فروشگاه معتبر را پشتیبانی می کند. کامیون های ولوو در 13 کشور در سراسر جهان مونتاژ می شوند و حدود 95 درصد از تولید این شرکت در سوئد، برزیل، بلژیک و ایالات متحده آمریکا قرار دارد.

volvonafei

بزرگترین کارخانه کامیون

کارخانه Volvo Trucks آمریکای شمالی در دوبلین از اوایل سال 2021 شروع به تولید مدل کامیون الکتریکی VNR با باتری می کند. این کارخانه در حال حاضر بزرگترین کارخانه کامیون سازی ولوو در جهان است که در حال حاضر نزدیک به 3300 نفر در آن مشغول به کار هستند که چندین مدل از کامیون های سنگین را می سازند. ولوو می گوید کارخانه دوبلین با مساحت 1.6 میلیون فوت مربع (نزدیک به 150000 متر مربع) بزرگترین تولید کننده کامیون های ولوو در جهان است. این یکی از بزرگترین کارفرمایان بخش خصوصی در منطقه است که 3300 کارمند دارد.

حتما مقاله با کامیون های ولوو بیشتر آشنا بشید را مطالعه کنید.

چه شرکتی موتورهای سنگین ولوو را می سازد؟

در بررسی تاریخچه کامیون ولوو به این مطلب میپردازیم که موتورهای این شرکت را چه کسانی می سازند؟!شرکت ولوو تقریبا از اواخر دهه 1920 اقدام به ساخت تعدادی موتور برای شرکت خود و کامیون های ولوو کرده است. در دهه 2010، آنها همچنین شروع به استفاده از موتورهای توسعه یافته توسط Deutz AG آلمان کردند. آنها یکی از اولین شرکت هایی موفقی بودند که از موتورهای توربودیزل در کامیون های تجاری استفاده کردند.

تاریخچه شرکت ولوو

تاریخچه کامیون ولوو نشان دهنده روند پیشرفت این شرکت است، ولوو که در حال حاضر با نام VOLVO AB در حال فعالیت هست یک شرکت صنایع سنگین در کشور سوئد است، در بررسی تاریخچه شرکت ولوو شاهد تولیداتی مانند اتوبوس، کامیون و تریلی هستیم که از لحاظ رقابتی بسیاری از بازارهای دنیا را تسخیر کرده اند، علاوه بر این، شرکت ولوو در زمینه سامانه های پیش رانش دریایی، صنعتی، تجهیزات ترابری و سازه ای نیز فعال است.

در ابتدا و در سال ۱۹۲۴ این شرکت به عنوان زیر مجموعه ای ازگروه اس کاااف فعالیت خود را شروع کرد و موسسان این شرکت به منظور تولید خودروهایی که در سرمای شدید سوئد مقاوم باشند و در جاده های یخ زده دچار مشکل نشوند ساخت خودروهای خاص را آغاز کردند.

شرکت ولوو همزمان هم در زمینه تولید ماشین های سبک فعال بود و هم در زمینه ساخت ماشین های سنگین پیشرو بود، اما عمده شهر و پیشرفت این شرکت به دلیل تولید ماشین های سنگین بسیار با کیفیت است و تاریخچه شرکت ولوو نیز با نام ماشین های سنگین گره خورده است.

این شرکت به منظور بالابردن کیفیت و همچنین تمرکز بیشتر بر روی تولید ماشین های سنگین حمل و نقل در سال ۱۹۹۹ میلادی قسمت تولید خودروهای سبک را که با نام ولوو کارز فعالیت می کرد به شرکت فورد با ارزش تقریبی ۶٫۵ میلیارد دلار فروخت. شرکت فورد آمریکایی نیز در ۲۰۱۰ ولوو کارز را با قیمت بسیار پایین تری نسبت به خریدش از ولو به یک شرکت چینی با نام جیلی واگذار کرد.

volvo engin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 15 =